Zlatibor osvaja zapadnoevropska tržišta

11. Januar 2018
Zlatibor osvaja zapadnoevropska tržišta

Turistička organizacija Zlatibor, iskazana poslednjih godina po nizu inostranih promocija ponude ove planine koje su doprinele rekordnoj poseti, sa svojim promotivnim aktivnostima u 2018. godini kreće od turističkog tržišta zapadne Evrope.  Održavanjem prezentacija i učešćem na sajmovima turizma u Češkoj, Nemačkoj i Holandiji, Zlatibor kao najposećenija planina u Srbiji predstaviće se u narednom periodu turističkom tržištu zapadne Evrope.

Prva prezentacija turističke ponude najposećenije srpske planine održava se 12. januara u Pragu, metropoli razvijenog turizma sa stotinama hiljada gostiju iz celog sveta. Sadržajnom predstavljanju Zlatibora u glavnom gradu Češke, koje će biti održano u praškom restoranu „Singidunum“, prisustvovaće više od 60 zvanica, novinara, predstavnika ambasade, kamp klubova. Uz prezentaciju zlatiborskih sadržaja, smeštaja, izleta i drugog na osoben način, za prisutne se priređuje koktel sa tradicionalnim proizvodima i ukusima Zlatibora, za celovito upoznavanje češkog tržišta s ponudom lidera srpskog turizma.

Posle Praga, ponuda Zlatibora biće promovisana u Holandiji i Nemačkoj, odakle poslednjih godina dolazi sve veći broj gostiju, naročito kampera.

Na sajmu turizma u Utrehtu predstavljanje Zlatibora je 14. januara, a na velikom sajmu turizma u Štutgartu od 15. do 18. januara.

Inače, turisti iz Nemačke često borave u Srbiji i svrstavaju se među pet najčešćih posetilaca naše zemlje, a njihova omiljena destinacija je Beograd zbog kulturno- istorijskog nasleđa.

Iz Češke u Srbiju godišnje dođe oko pet hiljada posetilaca zaljubljenici u prirodu. Imajući u vidu da turisti izove zemlje vole rekreaciju, izlete, sportove na otvorenom, Zlatibor bi mogao da privuče značajan broj gostiju upravo sa ovog područja.