Slogan za jedinu regiju u Srbiji

25. Januar 2017
Slogan za jedinu regiju u Srbiji

U cilju boljeg pozicioniranja i unapređenja promotivnih aktivnosti, Turistička organizacija regije Zapadna Srbija raspisala je konkurs za izbor slogana turističke regije Zapadna Srbija, koja obuhvata područje 10 gradova i opština: Užice, Čajetina, Bajina Bašta, Ivanjica, Arilje, Požega, Kosjerić, Nova Varoš, Prijepolje i Sjenica.

Opredelili smo se za javni konkurs jer želimo da što više ljudi uzme učešće kako bismo dobili najkvalitetnije rešenje, kaže Miroslav Rađen, direktor Turističke organizacije regije Zapadna Srbija.

Cilj je da predloženi slogan objedini regionalne destinacije, ali bez favorizovanja ijedne od njih. Želimo i da se istaknu sve osobenosti destanacija po kojima je regija prepoznatljiva, a to su Zlatibor, Tara, Zlatar i Golija, zatim Mokra Gora sa Šarganskom osmicom i Drvengradom, Specijalni rezervat prirode Uvac, Manastiri Milešava i Rača, Crkva Svetog Ahilija u Arilju, navodi Rađen dodaju na spisak i Potpećku i Stopića pećini, Muzej na otvorenom Staro selo Sirogojno, kao i bogatu ponudu u seoskom turizmu.

Važno je istaći da slogan treba da bude napisan na srpskom jeziku, bez upotrebe reči “Zapadna Srbija” i “Srbija”, a predlog ne sme da sadrži slike, crteže i drugo.

Na konkursu koji je otvoren do 16. februara 2017. godine do 12 časova mogu da učestvuju svi građani Republike Srbije, kao i strani državljani.

Sedmočlana komisija imenovana od strane Upravnog odbora Turističke organizacije regije Zapadna Srbija, nagradiće tri najbolja rešenja.

Direktor Turističke organizacije regije Zapadna Srbija kaže da će sa autorima slogana biti potpisan ugovor kojim će se odreći autorskih i drugih prava na predloženi slogan čime će ostvariti i pravo na nagrade.

Proglašenje pobednike biće na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, koji se ove godine održava od 23. do 26. februara 2017. godine.

Inače, broj turista koji je tokom prošle godine boravio na području regije Zapadna Srbija u prvih devet meseci uvećan je za 15%.

Pored Zlatibora koji je vodeća turistička destinacija kako u regiji tako i u Srbiji povećan je i broj gostiju na Tari i na Zlataru gde se sve više ulaže u smeštajne kapacitete, a najviše koristi, prema Rađenovim rečima imale su male destinacije, pre svega u oblasti seoskog turizma.

Podsećamo, turistička regija Zapadna Srbija koja je formirana 2006. godine i dalje je jedina na području republike koja funkciniše po regionalnom principu.

Treba istaći da je ovaj model prepoznat i kao primer dobre prakse koji se navodi u strategiji razvoja turizma u Srbiji.

Detaljnije o konkursu OVDE.