Nakon Berlina promocija Zlatibora i u Moskvi

11. Mart 2019
Nakon Berlina promocija Zlatibora i u Moskvi

Turistička organizacija Zlatibor predstavila se na Međunarodnom sajmu turizma koji je juče završen u Berlinu, a koji je jedan od najvećih sajamskih manifestacija ove vrste na svetu. Tokom trajanja poznatog “ITB” sajma, nemačka  prestonica postaje stecište turističkih poslenika sa svih meridijana,  što je idealna prilika koju su turistički radnici Zlatibora iskoristili da predstave svoje potencijale, ne samo  tržištu Nemačke, već znatno šire.

Prva tri dana sajma bila su rezervisana za biznis posetioce, što je Turistička  organizacija Zlatibor iskoristila za uspostavljanje saradnje sa velikim  svetskim i evropskim turoperatorima, organizatorima seminara i kongresa,  blogerima i medijima. Prvog dana sajma održan je sastanak sa turističkom  agencijom iz Mađarske koja će početkom aprila u saradnji sa TO Zlatibor  organizovati studijsku posetu novinara i turoperatora iz Mađarske, a  dogovorena je i poseta nekoliko većih grupa mađarskih turista.

Za ponudu Zlatibora zainteresovali su se i veliki organizatori putovanja iz  Kine, kao i sa Bliskog Istoka, na čijim balkanskim turama Zlatibor sve  više pronalazi svoje mesto. Predstavnici TO Zlatibora održali su sastanak sa producentima poljskog televizijskog kanala “TVP”, koji su
zainteresovani da u okviru svoje putopisne emisije naprave i reportažu o  Zlatiboru, kao jednoj od najposećenijih destinacija Srbije.

Pored televizije, veliko interesovanje za Zlatibor pokazuju i agencije  iz Poljske, naročito one koje se bave organizacijom velikih seminara i  kongresa. Zlatibor za njih predstavlja novu destinaciju sa velikim  mogućnostima, a posebno ih privlače hoteli visokih kategorija i  raznovrsne aktivnosti koje se na Zlatiboru mogu organizovati.

Odmah nakon Berlinskog sajma, predstavnici Turističke organizacije Zlatibor učestvovaće i na  MITT-u 2019 (Moscow  International Travel & Tourism Exhibition) koji se ove godine održava po  dvadesetišesti put i traje od 12. do 14. marta.

MITT je najveći B2B turistički događaj u Rusiji i zemljama ZND-a, koji  privlači predstavnike turističke industrije iz Rusije i drugih regiona  sveta. U toku prošlogodišnje smotre okupio je preko 22 i 700  profesionalnih posetilaca iz 80 regiona Rusije i 90 drugih zemalja.

Prva dva dana sajma u Moskvi rezervisana su za poslovne posetioce, i najveće  interesovanje bilo je za ponudu Zatibora u domenu sportskog, verskog i  kulturnog turizma. U tom duhu, predsednik opštine Čajetina, Milan  Stamatović i zamenik predsednika opštine, Arsen Đurić, koji su u radnoj  poseti na ovom sajmu, imali su niz dosta interesantnih i povoljnih  sastanaka za turizam Zlatibora i investicije u isti na teritoriji  opštine Čajetina.

Na sastanku sa gospodinom Ratkom Čitakovićem, direktorom i vlasnikom  R-tursa dogovoren je nastavak dugogodišnje saradnje i mogućnosti na  kojima bi se moglo raditi u budućnosti. Sa tim u vezi, naglašena je  potreba podsticanja i razvijanja sportsko-rekreativnog centra i hale na  Zlatiboru.

Takođe, sa tim u vezi, usledilo je ostvarivanje kontakta i  sastanak sa gospodinom Igorom Tsurankovim, upravnikom turističke  agencije iz Minska. Tom prilikom, dogovoreno je da se prilikom  predstojećeg sajma turizma u Minsku, u aprilu ove godine organizuje  promocija turističkih potencijala i privrede Zlatibora, kao i mogućnosti  investicija na teritoriji opstine Čajetina, za predstavnike asocijacije  turističke privrede Belorusije.

Svoju ponudu na ovogodišnjem MITT-u Turistička organizacije Srbije,  upotpunila je ponudom specijaliteta srpske kuhinje u duhu slogana “hrana  sa dušom”, čemu se i TO Zlatibor pridružila ponudom zlatiborskih  specijaliteta “Zlatiborac” u duhu tradicije i ukusom zdrave prirode.