Zlatibor deo promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu

23. Septembar 2019
Zlatibor deo promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu

Posle uspešno realizovane velike međunarodne konferencije u Beogradu, 20. aprila prošle  godine, na temu: “Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu” kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija , Udruženje “Ja volim Francusku” i TO Zlatibor nastavljaju sa promocijom Srbije na tržištu Francuske.

Ujedno, to je bio, nakon punih 27 godina, povratak francuskih tur-operatera Srbiji i njenoj turističkoj ponudi, proistekloj upravo iz interesa francuskih turista ka našoj zemlji, koja se manifestuje preko najpoznatijih francuskih agencija specijalizovanih ne samo za individualne turističke ponude, već i grupna turistička, poslovna i geo-politička putovanja.

Ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje, je imalo, prema rečima Slađane Novaković, predsednice Udruženja “Ja volim Francusku”, nesumljivi uticaj na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje, uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i ekonomske bilateralne odnose.

Po završenoj konferenciji, kao i analizom poseta ostvarenog broja francuskih turista u Srbiji, Udruženje “Ja volim Francusku”, na osnovu sprovedenih istrazivanja  zaključuje da su preferencije francuskih turista u Srbiji  poseta Beogradu i upoznavanje sa kulturnim i prirodnim nasleđem. Takođe,preferencije francuskih turista su upoznavanje sa tradicijom, običajima i eno gastronomijom Srbije.

Tim povodom , a u skladu sa kompletnom revitalizacijom turističke saradnje , Udruzenje “Ja volim Francusku “ kao nosilac i glavni organizator projekta u saradnji sa TO Zlatibor, TO grada Beograda i Aranđelovca i Topole organizuje posetu šest francuskih eminentnih  turisticko-ekonomskih medija Srbiji. Mediji koji dolaze u Srbiju  su;

-“Tour Mag”-https://www.tourmag.com/- turisticko-ekonomski medij br 1 u
Francuskoj

-“Quotidien du tourisme”   http://www.quotidiendutourisme.com/

–Magazine   “La Provence”   https://www.laprovence.com/region

-“Magazine “Proces Alimentaire” http://www.processalimentaire.com/

-Magazine “Prestige”” et  Sante”    http://www.magazineprestige.com/

-Magazine “Infosvin”   http://infosvin.eu/

Francuski medijski predstavnici boraveće u našoj zemlji u period od 22. do 25. septembra tekuće godine i prilikom te posete upoznaće se sa njenim znamenitostima, kulturnom baštinom i turističkom ponudom.

U prilog činjenici da su novinari iz domena turizma najveći profesionalci svoga posla ,s obzirom da su obišli ceo svet, ovom konferencijom za novinare srpski mediji imaju direktan kontakt sa francuskim novinarima i time nam  se nudi mogućnost da « SAMI SEBE VIDIMO KROZ OČI DRUGIH », što je izuzetna retkost kod ovakvih projekta.

Promocijom  Zlatibora, Beograda, Topole i , Aranđelovca kao najpoželjnijih destinacija Srbije francuskom turističkom tržištu, turističku ponudu Srbije ćemo na najefikasniji način (pisanjem o srpskim turističkim destinacijama u najčitanijim štampanim medijima),
promovisati na tržištu Francuske.

Ovaj cilj je direktno povezan sa ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije 2016-2025 koji se odnose na povećanje broja dolazaka i noćenja stranih turista i povećanje deviznog priliva od turizma.

Poseta francuskog Predsednika, gospodina Emanuela Makrona   Republici Srbiji  je prethodila projektu ”Promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu”, što je od izuzetnog značaja za uspešnost projekta, a projekat se realizuje uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije.