Medijska pismenost u školi

Autor: Marina Jevtić, Mirjana R. Pejović
18. Novembar 2024
Medijska pismenost u školi

Cilj učenja slobodne nastavne aktivnosti Medijska pismenost jeste da podstakne razvoj medijske kulture učenika i doprinese jačanju sposobnosti razumevanja, dekonstrukcije i kreiranja medijskih sadržaja, koje će učeniku pomoći za dalji kognitivni, emocionalni i socijalni razvoj u savremenom medijacentričnom okruženju. Moć medija stoji u činjenici da su mediji danas kreatori društvene i individualne stvarnosti.

U okviru časa Medijske pismenosti u OŠ ,,Dušan Jerković” u Užicu, na temu ,,Mediji nekad i sad” pozivu da bude gost u odeljenjima: 6-1, 6-2 i 6-4 rado se odazvala dugogodišnja radio novinarka Verica Tucović. Sa učenicima je razgovarala o uticaju medija na stavove slušalaca i gledalaca, o praćenju i pisanju o aktuelnim temama, pa je razgovor došao i do reklama, skrivenih poruka, pa i zamki koje medijski posao nosi sa sobom.

 

 

 

Pričalo se o komunikaciji u digitalnom okruženju, kao i o pouzdanosti i verodostojnosti informacija na internetu, kao i o pristojnoj komunikaciji. Učenici su bili angažovani, a čas  dinamičan.

Korišćene fotografije—Školski bibliotekari OŠ “Dušan Jerković”