Novi komunikacioni trendovi
Sledeće godine Facebook će biti dominantan, a brendovi će imati svega pet sekundi da zadobiju pažnju gledalaca. U narednim redovima saznaćete kojih će deset digitalnih i marketing trendova biti aktuelno u narednoj godini.
Facebook video je sada dominantan.Po video pregledima pojedinačnih posetioca You Tube je sada na drugom mestu, ispred njega je Facebook. Ova društvena mreža je izgradila sopstvenu video platformu. Naredna godina je godina brendova koji su spremni da se posvete video tržištu.
5 sekundi je sve što imate. Ukoliko se ne privuče pažnja gledalaca za pet sekundi, može se desiti da projekat propadne.
Marketing automatizacija sazreva. Marketing platforme za automatizaciju sazrevaju i prikupljaju mnogo podatka. Marketing će se u buduće boriti da vredne informacije pretvori u inteligentne odluke.
Zajednička ekonomija donosi nove mogućnosti. Ideja da čak i bogatiji korisnici zarade dodatni novac je revolucija u konceptu društvenih podela u informacinom prostoru. Osim toga, fizički poslovi, kao što su transport, hotelske rente, deljenje resursa uzele su maha među digitalnim novoosnovanim poslovima poput Ubera.
Privatnost je nova piraterija. Sajber napadi i krađe podataka postoje u skoro svakoj organizaciji, od banaka do Bele kuće i vojske. Privatnost će postati glavna briga i praviće se zajedničke platforme kao što je e-zdravstvena organizacija ili račuvodstveni onlajn provajderi, tako će kompanije imati više poverenja.
B2B će postati korisnik. Dizajn, sadržaj, iskustva korisnika, ako i iskustva na radnoj površini zasnivaju se na B2C (business to costumers) oglašavanju. U 2016. B2B (business to business) kao korporativni kupci koristiće iste uređaje za rad, i očekuju da će se njihovi dobljavači i partneri uskladiti sa iskustvima kupaca.. Podela između B2B i B2C će se smanjiti.
Ko je gazda? Mogao bi biti ‘bot. Kako marketing platforme automatski obavljaju posao, mnogi trgovci shvataju da o rezultatima izveštava robotski sistem, a ne ljudsko biće. Rešavanje ovog problema podrazumevaće pojačanu borbu kompanija i veće uključivanje ljudi umesto robota.
Vaša brend reputacija nije algoritam. Onlajn menadžmet će se transformisati iz pretežno robotske SEO pretrage koja odgovara Google algoritmima za rangiranje sadržaja na autoritativni sadržaj koji se deli između trećih strana medijske platforme.
Provera autentičnosti i anonimnosti proizvoda i poslodavca. Pred kraj 2015. godine gigant kao što je sajt Amazon suočava se sa autentičnošću kritika na njihove proizvode u odnosu na pregled. Zato, u narednoj godini sajtovi će se baviti rešavanjem ovog problema odnosno proveravanjem autentičnosti kritika firmi.
To niste Vi, to je Vaš telefon. GPS aplikacije kao što su Google Maps i Waze omogućavaju da putem telefona pronađete određenu lokaciju u svakom trenutku. Sada će oglašivači unaprediti Waze tako što će nagradiiti kuponom svakog ko stane ispred njihove prodavnice. Kuponi preneti na vaš pametan telefon olakšaće vam potragu.