Zlatibor osvaja zapadnoevropska tržišta
Turistička organizacija Zlatibor, iskazana poslednjih godina po nizu inostranih promocija ponude ove planine koje su doprinele rekordnoj poseti, sa svojim promotivnim aktivnostima u 2018. godini kreće od turističkog tržišta zapadne Evrope. Održavanjem prezentacija i učešćem na sajmovima turizma u Češkoj, Nemačkoj i Holandiji, Zlatibor kao najposećenija planina u Srbiji predstaviće se u narednom periodu turističkom tržištu zapadne Evrope.
Prva prezentacija turističke ponude najposećenije srpske planine održava se 12. januara u Pragu, metropoli razvijenog turizma sa stotinama hiljada gostiju iz celog sveta. Sadržajnom predstavljanju Zlatibora u glavnom gradu Češke, koje će biti održano u praškom restoranu „Singidunum“, prisustvovaće više od 60 zvanica, novinara, predstavnika ambasade, kamp klubova. Uz prezentaciju zlatiborskih sadržaja, smeštaja, izleta i drugog na osoben način, za prisutne se priređuje koktel sa tradicionalnim proizvodima i ukusima Zlatibora, za celovito upoznavanje češkog tržišta s ponudom lidera srpskog turizma.
Posle Praga, ponuda Zlatibora biće promovisana u Holandiji i Nemačkoj, odakle poslednjih godina dolazi sve veći broj gostiju, naročito kampera.
Na sajmu turizma u Utrehtu predstavljanje Zlatibora je 14. januara, a na velikom sajmu turizma u Štutgartu od 15. do 18. januara.
Inače, turisti iz Nemačke često borave u Srbiji i svrstavaju se među pet najčešćih posetilaca naše zemlje, a njihova omiljena destinacija je Beograd zbog kulturno- istorijskog nasleđa.
Iz Češke u Srbiju godišnje dođe oko pet hiljada posetilaca zaljubljenici u prirodu. Imajući u vidu da turisti izove zemlje vole rekreaciju, izlete, sportove na otvorenom, Zlatibor bi mogao da privuče značajan broj gostiju upravo sa ovog područja.