Nakon Berlina promocija Zlatibora i u Moskvi
Turistička organizacija Zlatibor predstavila se na Međunarodnom sajmu turizma koji je juče završen u Berlinu, a koji je jedan od najvećih sajamskih manifestacija ove vrste na svetu. Tokom trajanja poznatog “ITB” sajma, nemačka prestonica postaje stecište turističkih poslenika sa svih meridijana, što je idealna prilika koju su turistički radnici Zlatibora iskoristili da predstave svoje potencijale, ne samo tržištu Nemačke, već znatno šire.
Prva tri dana sajma bila su rezervisana za biznis posetioce, što je Turistička organizacija Zlatibor iskoristila za uspostavljanje saradnje sa velikim svetskim i evropskim turoperatorima, organizatorima seminara i kongresa, blogerima i medijima. Prvog dana sajma održan je sastanak sa turističkom agencijom iz Mađarske koja će početkom aprila u saradnji sa TO Zlatibor organizovati studijsku posetu novinara i turoperatora iz Mađarske, a dogovorena je i poseta nekoliko većih grupa mađarskih turista.
Za ponudu Zlatibora zainteresovali su se i veliki organizatori putovanja iz Kine, kao i sa Bliskog Istoka, na čijim balkanskim turama Zlatibor sve više pronalazi svoje mesto. Predstavnici TO Zlatibora održali su sastanak sa producentima poljskog televizijskog kanala “TVP”, koji su
zainteresovani da u okviru svoje putopisne emisije naprave i reportažu o Zlatiboru, kao jednoj od najposećenijih destinacija Srbije.
Pored televizije, veliko interesovanje za Zlatibor pokazuju i agencije iz Poljske, naročito one koje se bave organizacijom velikih seminara i kongresa. Zlatibor za njih predstavlja novu destinaciju sa velikim mogućnostima, a posebno ih privlače hoteli visokih kategorija i raznovrsne aktivnosti koje se na Zlatiboru mogu organizovati.
Odmah nakon Berlinskog sajma, predstavnici Turističke organizacije Zlatibor učestvovaće i na MITT-u 2019 (Moscow International Travel & Tourism Exhibition) koji se ove godine održava po dvadesetišesti put i traje od 12. do 14. marta.
MITT je najveći B2B turistički događaj u Rusiji i zemljama ZND-a, koji privlači predstavnike turističke industrije iz Rusije i drugih regiona sveta. U toku prošlogodišnje smotre okupio je preko 22 i 700 profesionalnih posetilaca iz 80 regiona Rusije i 90 drugih zemalja.
Prva dva dana sajma u Moskvi rezervisana su za poslovne posetioce, i najveće interesovanje bilo je za ponudu Zatibora u domenu sportskog, verskog i kulturnog turizma. U tom duhu, predsednik opštine Čajetina, Milan Stamatović i zamenik predsednika opštine, Arsen Đurić, koji su u radnoj poseti na ovom sajmu, imali su niz dosta interesantnih i povoljnih sastanaka za turizam Zlatibora i investicije u isti na teritoriji opštine Čajetina.
Na sastanku sa gospodinom Ratkom Čitakovićem, direktorom i vlasnikom R-tursa dogovoren je nastavak dugogodišnje saradnje i mogućnosti na kojima bi se moglo raditi u budućnosti. Sa tim u vezi, naglašena je potreba podsticanja i razvijanja sportsko-rekreativnog centra i hale na Zlatiboru.
Takođe, sa tim u vezi, usledilo je ostvarivanje kontakta i sastanak sa gospodinom Igorom Tsurankovim, upravnikom turističke agencije iz Minska. Tom prilikom, dogovoreno je da se prilikom predstojećeg sajma turizma u Minsku, u aprilu ove godine organizuje promocija turističkih potencijala i privrede Zlatibora, kao i mogućnosti investicija na teritoriji opstine Čajetina, za predstavnike asocijacije turističke privrede Belorusije.
Svoju ponudu na ovogodišnjem MITT-u Turistička organizacije Srbije, upotpunila je ponudom specijaliteta srpske kuhinje u duhu slogana “hrana sa dušom”, čemu se i TO Zlatibor pridružila ponudom zlatiborskih specijaliteta “Zlatiborac” u duhu tradicije i ukusom zdrave prirode.