“Vaš poreznik” najčešće pomaže kod upita stanja i uverenja o plaćenom porezu
Šalter Poreske uprave Srbije “Vaš poreznik” u 37 filijala širom Srbije među kojima i u užičkoj filijali pružio je klijentima više od 392 000 usluga za pet meseci ove godine, navodi se u najnovijem Informatoru o radu Poreske uprave. Najveći deo usluga, oko 20 000 mesečno odnosi se na upit stanja, na izdavanje uverenja o plaćenom porezu odnosi se oko 11 000 usluga mesečno.
Oko 7000 usluga mesečno odnosi na pomoć u popunjavanju poreskih prijava i drugih obrazaca, a isto toliko oko davanja informacija o toku predmeta.
Od otvaranja šaltera „Vaš poreznik” i od 1. jula 2017. godine do kraja 2018. godine, pruženo je ukupno 922 722 usluga.
Inače, posebni šalteri “Vaš poreznik” su namenjeni svim građanima koji nisu u mogućnosti elektronski da komuniciraju sa Poreskom upravom i omogućavaju lakše ispunjavanje poreskih obaveza na jednom mestu.
Preko ovih šaltera poreski obveznici u neposrednoj komunikaciji sa poreskim službenicima, mogu da dobiju sve tražene informacije, kao i brošure i flajere, a sve u cilju rešavanja aktuelnog problema poreskog obveznika i dobrovoljnog izmirenja poreskih obaveza.