Zlatibor na 44. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu
Turistička organizacija Zlatibor učestvuje na 44. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu koji je ove godine trajao od 23. do 26. februara 2023. godine. Zlatibor se predstavlja u okviru Turističke organizacije Regije Zapadna Srbija, u hali 4 beogradskog sajma. Pored najave predstojeće letnje sezone, svi posetioce štanda Zlatibora mogu da očekuju zanimljive novitete i informacije o sadržajima kojima će „zlatna planina” i dalje zadržati svoje mesto u vrhu turizma Srbije.
U okviru štanda Zlatibora svoju ponudu predstavljaju i brojni hotelijeri i turističke agencije, tako da posetioci imaju prilike još danas da se detaljno informišu o cenama, popustima i promo-paketima koje je turistička privreda pripremila za predstojeći period i upoznaju sa turističkom ponudom Zlatibora za predstojeću prolećnu i letnju sezonu.
Turistička organizacija Zlatibor koristi priliku da predstavi nove sadržaje, objekte, značajne lokalitete, kao i manifestacije kojima će ulepšati boravak gostiju na Zlatiboru u godini jubileja kada se obeležava 130 godina organizovanog turizma.
Turistička organizacija Zlatibor je prvog dana sajma u četvrtak, 23. februara bila učesnik panel diskusije pod nazivom “Online plaćanja u turizmu – trendovi i izazovi”, koja je održana u okviru 44. Međunarodnog sajma
turizma u Beogradu. Prezentovana je turistička platforma “Visit Serbia“.
Na panelu se govorilo o trenutnom stanju vezanom za online plaćanje u Srbiji i regionu sa akcentom na hotelsku industriju, rešenjima za unapređenje turističke privrede kroz omogućavanje online plaćanja fizičkim licima koja pružaju ugostiteljske usluge smeštaja, digitalizaciji destinacijskog menadžmenta i zadovoljenje potreba savremenih posetilaca online kupovinom ulaznica za turističke atrakcije.
Ovom prilikom direktor Turističke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović bio je učesnik panel diskusije. On je istakao da je zadovoljstvo turista stalni cilj Turističke organizacije Zlatibor. Kao i da je promena ključna reč u savremenom poslovanju tako da je neophodno pratiti trendove. Potom je napomenuo da će turistička platforma “Visit Serbia” koja je bazirana na inovativnom makrektingu destinacije kao i onlajn kupovini karata za turističke atrakcije uticati na unapređenje usluge i kvalitet iskustva turista na destinaciji što će ulepšati njihov boravak kao i podizanje imidža i prepoznatljivosti destinacije.
Fotografija sa panel diskusije—Turistička organizacija Zlatibor